Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Josefin - 27 januari 2011 17:55

hej hej, alla blogg läsare ! :)

vill bara välkomna er till min nya blogg.. har faktiskt en till men kände lite för en ny.

hoppas ni gillar den ..   

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


Torsdag


jaa när torsdagen kommer vet man att veckan är snart slut och nästa dag kommer man sitta med godispåsen i knät framför datorn ^^ å så kommer den eviga frågan... vad tänker killar på egentligen, när dom tittar på en med en såndär mystisk blick....  eller vad tänker dom ens om oss tjejer ?

                                                  
       ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||

*lämnar ämnet*

igår/idag har vi kollat på, the day after tommorow på so,n.. å gud vad grym den är !

höll på att dö när det nästan blev att dom störta med planet... handen blev bara till en knytnäve och hela klassen var inne i filmen, man var ju nästan helt stum när man gick ut i korridoren.. rekommenderar den stort ! vi har inte sett hela än men är helt inne i den... och OMG.. jake gyllenhal (eller vad han heter) snyyyyyyyyg !   haha, den gubben så lite pervers ut ^^ haha men dregelvarning på killen i en av paralell klasserna.. ändå jag som kan prata i timmar vågar inte säga ett ord till han ... och så får jag skärpa mig på lektionen välte ner en stol.. smarten har du där  :p sitt inte på bordet och lek med stolen.. (ingen bra ide) hahahahahahha, nej men brukar kärpa mig på lektionen men sista lektionen njaaaaaa ...

men ni får ha det BEST ! kraaamaaar ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards