Alla inlägg under februari 2011

Av Josefin - 28 februari 2011 21:35

vad ska man skriva om ....?


jo mitt lov har vell vart sådär.. MEN nu tänker jag på det glada i livet och sprudlar av glädje i huset, även fast det inte är det tänkbaraste just nu att göra, men hellre det än att sitta och gråta på sitt rum .. right ? och jag är inte en känslolös typ, bara kanske att jag typ känner att inget blir andurlunda om man gråter, det som går bort kommer inte tillbaka för att man gråter.. osv.. (även fast det är viktigt att få ut sin sorg, så sluta inte gråta men..)


nu kanske ni undrar vad som hänt ? men det har jag inte lust att skriva, tror ni fattar ändå.. eller inte..

aja, nu längtar jag tills vi ska åka till överby ! ska shoppa kläder då, har rensat lite i garderoben, ska fortsätta imorn om det blir tid för det.. längtar redan till skolan :o  det är vell bara för en sak dårå.. fast jag vet inte om jag direkt vill heller , HAHA nejdå men asså typ att.. haha.. ehm, asså, typ, liksom, att, nejdå men jag gjorde ju typ en grej, och nej inte direkt pinsam men .. nejdå tror inte det var så stort ändå så skriver det itne, oj vad knäpp jag e idag ? aja HA DET BÄST !

Av Josefin - 27 februari 2011 21:22

hej alla bloggläsare.. det har hänt en sak, och jag kanske inte kommer blogga på hela veckan.. jag orkar nog inte med detta just nu.. så vi ses kanske till helgen men iaf nästa vecka, pusshej !♥

Av Josefin - 26 februari 2011 23:36

allt detta av en katt.. men en katt är ett liv, precis som en människa..                     jag mår piss, om han inte blir bättre snart och måste hålla på att ge honom medicin och allt dedär hela veckan kommer jag nog inte klara av skolan första veckan.. har knappt sovit alls, det går inte :/ jag mår piss, ett rent helvete.. alla mina kompisar har nog ett riktigt bra lov jämnfört med mig som bara.. åh :(                                    iaf, frida fick ut mig i snön och jag blev lite gladare, tack :)                                    sitter och lyssnar på musik just nu.. kommer nog inte orka mycket imorn.. kommer nog ta det lite lugnt och ta hand om mig själv, eller jag hoppas det.. kommer nog inte slappna av med dethär med katten och allt.. får försöka.. aja godnatt alla ♥ fast jag kommer nog vara vaken nån timma till..

Av Josefin - 26 februari 2011 13:10

det isar i mitt huvvud, katten ligger nästan medvetslös på golvet.. 

jag känner mig stressad och är tvungen att kolla han varje minut nästan..                 snälla bli frisk, ge inte upp...


sitter och kollar på tv, bredvid mig har jag en skål med chips som jag knappt rört..    katten ligger och sover i köket.. han ser nästan medvetslös ut..                             han har börjat gå idag, han har druckit vatten.. men han vägrar äta.. han kissar en blanding av urin och blod :/  det isar i mitt huvvud, antagligen för att jag håller på att bli sjuk, eller p.g.a denna stressen.. hoppas ni har en bra helg..

Av Josefin - 25 februari 2011 19:15

hej alla läsare ! eller ja det är inte mycket läsare direkt.. har blivit lite dåligt på den sista tiden, min blogg har vell blivit onintressant ? ska jag kanske sluta ? ingen kommenterar typ heller.. och nu har jag lov och kommer kanske inte skriva mycket men jag tänkte fixa en till blogg, men jag kommer ha kvar denhär, men jag förklarar mer någon annan dag.. nu ska jag ta det lite lugnt och chilla :) ha en bra helg allihopa ! hoppas själv att jag kommer ha det ..




Av Josefin - 24 februari 2011 21:14

tjenispenis :o 

var med älskade fru kulkul   

imorgon jippodagen, för er som inte går på min skola så är jippodagen en dag då man klär ut sig.. sen vet jag inte så mycket mer förutom att det inte är en vanlig dag bara.. om jag ska klä ut mig ? nesch.. haha vi i sjuan ska klä ut oss till seriefigurer .. myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys :dddddddddddddddddddd

men våran klassföreståndare ska "straffa" de som inte klär ut sig, han ska göra något så pinsamt att man sedan inte kommer våga gå till skolan efter sportlovet.. vadå ska du göra så mitt liv suger ännu mer ? :s aja tror inte han gör något.. vadå vad kan han göra ?    

aja skriver mer imorn antagligen om dagen, så gött med lov snart !

blir att filmdygna med brudarna ! 


hej snygging, jag vågar knappt säga detta men jag vill faktiskt glömma dig.. sluta älska dig.. som om jag aldrig haft känslor för dig, jag hoppas min drömprins kommer snart och tar mitt hjärta.. för just nu känns det verkligen inte som du är min mr right one .. den som fångar ditt hjärta, vill jag bara säga grattis till.. du har fått en ängel♥

Av Josefin - 22 februari 2011 20:59

när man behöver en viss person som mest.. så finns den inte där :/

varför är ens närmsta vänner så långt bort, man kan ju inte direkt springa över till den.. knacka på och få en kram när man behöver ! :'( 

tack lina för att du finns♥

finns typ ingen som förstår mig.. fast det gör du

Av Josefin - 22 februari 2011 17:11

hej, trög dag i skolan idag.. imorn blir det att åka pulka ! oj så roligt ! ... ne nu är jag bara sarkastisk, har inte lust att åka pulka.. inte så mycket iallafall, vill bara bli sjuk.. eller det känns nästan som jag håller på att bli det , eller så är det bara för att..

AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, who fucking cares.


hur ärre med folket då ! nej vänta.. jag bryr mig inte. sur ? ja som in i HELVETE !

pusspuss:*aja här har ni en låt att lyssna på som jag bara nördar ! jag e lite arg så jag slutar skriva just nu ! hejdå :>

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards