Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Josefin - 13 februari 2011 23:29

måste skriva igen.. för jag blir galen.. totalt galen ! riktigt knäpp !?

men wtf... fan fan fan.. fu.. fuck you.. hate u.. söt.. snygg.. het.. älskar dig.. love u.. ja .. som ni ser är jag lite knäpp ibland.. för att få bli av med denna galenhet eller vafan man ska kalla den så msåte jag antingen:

  • dansa omrking/springa
  • skratta 24/7
  • skrika
  • skriva av mig

jag gillar mest att skriva av mig.. för jag verkar ju annars konstig ?

fyfan imorn blir det som en extra söndag och det ä u gott.. hoppas jag får lite choklad av mamma och pappa för det är ju alla hjärtans dag   och så ska jag va med elin å ellen, fast jag vene riktigt vart.. tror det blir hos mig :)

för vi har typ vart där det sista och pappa orkar inte köra fram och tillbaka men jag gilla ju iå försig att åka förbi där dendär ängeln bor ♥

men jag orkar inte dra någonstans imorn egentligen.. så hoppas det blir här..

oj så onintressant skulle jag tycka när jag läser en blogg ! omg... men aja nu ska jag snart ta och dejta sängen ! hejs

Av Josefin - 13 februari 2011 20:39

det är sent och du har precis lagt dig i sängen och håller på och somna. sen piper det till i mobilen och du kollar det för du tror det är nått viktigt men så är det bara ett jävla kedjebrev !  haha, många som känner igen sig ?

 

eller att man vaknar av att det är dreggel på kudden och hela kinden är full av dreggel ! myyys ! eller så är det zagge ;)  haha nejdå nu skoja jag bara lite..

får faktiskt vara lite oseriös ibland vettu..

 

hållt på att greja med håret idag.. har gjort inbakad fläta och så testa jag och locka det så nu har jag lockigt hår ! min nya profilbild eller vad man ska säga.. ska jag lägga in bilden på mig i lockigt hår ! aja nu ska jag snart dra ner och kolla på ett program med mamma som jag inte följt.. haha men då får jag lite mer tid med mamma♥


jag behöver inte dråger, för du är mitt knark♥

snyggin:* ohja det är han..

kär i han ? ofc.. men han är så jävla trög att han inte fattart...

jävla säärig kille ♥♥

RAGGNINGS TIPS ? isf kommentera det då  :D ha en bra söndag.. själv så är man ledig imorn så det blir en extra helgdag gött ! haha   

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards