Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Josefin - 16 februari 2011 19:59

 det är du som får mig att vilja gå upp på morgonen, och lägga mig på kvällen och vänta på nästa dag..

det är du som får mig att vilja dö, det är du som får mig att vilja leva..

det är du som förändrat mig, det är dig jag vill ha..

jag har aldrig känt såhär för någon förut, det finns ingen som dig ..

du är det bästa jag vet, det värsta jag vet.. jag hatar dig, jag älskar dig..

varför måste det vara så smärtsamt, varför måste det vara så underbart ?

varför älskar jag dig, varför känner jag att det är dig jag vill ha.

varför kan du inte kolla på mig en gång till, så jag får se dina vackra ögon..

se dina perfekta läppar, nudda din hand än gång till...

jag älskar dig, det är dig jag vill ha och dig jag behöver..

känns som jag inte kommer sluta älska dig..

underbara ängel, underbara människa, fantastiska person, snygga kille, bli min jag vill ha dig..♥

Av Josefin - 16 februari 2011 18:47

jag tror jag aldrig har skakat som jag gjort idag.. mitt huvud mot din axel, drömmen gick i uppfyllelse♥

i fem sekunder.. jag kände din doft, jag hörde dig skratta.. jag kände mig lycklig.. lyckligare än någonsin, om jag fick önska en sak är att det händer igen..

 

jag önskar så otroligt att det blir du å jag !

jag älskar fan dig..  älska, älska inte, älska ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

för att jag älskar dig, så som du är. och jag vill ge dig allting, jag har.

låt mig få bära dig, när du är svag. för du betyder allting för mig♥

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards