Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Josefin - 20 februari 2011 19:57

söndag.. är det bara jag som känner att man nästan får panik ? bara sådär lite..

imorn skola, vilket betyder: upp tidigt på morgonen, stressa fast man inte behöver, få massa läxor till samma dag, känna att man inte får gjort det man vill, lektonerna är tröga, sista timmen pratas bort.. haha, ja.. jag tog och rabbla upp lite saker bara för jag inte direkt har något att göra :s 

ska lägga in några bilder för jag har ju målat mina naglar med.. men jag orkar inte idag och inte imorn heller gissar jag på :) hahaha..

MEN NU VILL JAG HA BLOGGTIPS ! kommentera gärna eran favorit blogg eller eran egna blogg ..  

aja, hejdå ! 


Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards