Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Josefin - 2 februari 2011 20:43

åh, läxa hit och läxa dit.. iallafall till helgen ska jag ta och städa rummet kanske sätta upp nya gardiner och göra det lite fint :) sen så rök lampan, den sluta lysa så får byta det med .. haha sen så ska ajg börja med en ny kategori önskelista eller ja.. där kommer jag lägga in bilder på saker jag vill ha och tycker är helt galet snyggt :) men aja... kanske ska köpa ett par converse till eller kanske ska köpa ett par fick ju faktiskt mina gammla.. vill ha riktigt coola med någon snyggt mönster, nån som vet någon bra hemsida ? ^^

Av Josefin - 2 februari 2011 20:05

tjo, nu är man nyduschad och fräääsch :)

tränade lite så slängde mig sen i duschen.. aja, dagen har vell varit rätt okej.

wow helt fantastik har inte lyckats bli sjuk än !      <-baaaaaaaaaaaaaaaajs

haha, men aja tänkte kolla lite på kläder nu då, sen blirre vell att skriva lite och sen nööörda disney chäänel och dricka varm oboy ^^ så myyys.. men aja kram, loooooooooovebiiiiiiiiiiiiiiiirds    haha

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards