Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

måste bara skriva en grej..

Av Josefin - 10 mars 2011 17:01

känner att ibland har jag varit en ren idiot, varit elak mot folk.. skrattat åt sånna som inte är världens populäraste, vafan vem är jag !

jag är ingen mobbare, jag är ingen jävla idiot ? jo det är jag FÖRFAN ibland..

varför kan jag bara vara så elak mot vissa ibland, jag fattar inte..

känner att jag är en hemsk människa :/

men jag brukar känna mig illa när jag är elak mot någon även fast den varit elak mot mig elle vad jag ska säga.. varför är jag sån ! ska fakitkst ta och bli ändring på det .. har ni också känt så .. alltså att ni går med mängden och går på andra ?

förlåt mig, men jag är visst bara en likadan skitstövel som du var mot mig..

så jävla lågt av mig, så jävla lågt av dig..

jag ska bara hålla käften nu, fast alla kan ju inte gilla en ?

man kan inte gilla alla andra ju, men alltså bara för det ska man ju inte vara korkad.. och vara elak fyfan vilket jävla pucko jag är  (jag vet jag svär mycket men jag är så sur på mig själv) så jävla besviken på mig själv som kunde bara vara så omogen, förlåt mig..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 16 maj 2011 21:33

men hallå, har ni inte fattat än att jag har bytt blogg ?   gå in på  jilsson.devote.se om ni vill höra mer från mig ! :D ...

Av Josefin - 19 mars 2011 13:42

gör dag grejen (eller vad man ska kallat !)    på devote.. kolla in bloggen.. http://jilsson.devote.se/ ...

Av Josefin - 17 mars 2011 20:15

låten som passar mig idag.. ♥

Av Josefin - 16 mars 2011 21:24

hej, ni som vill veta lite mer om mig kolla in bloggen på devote har skrivit massor.. tänkte göra ett inlägg här men jag orkar inte ! vi ses ♥ ...

Av Josefin - 15 mars 2011 13:12

vilket underbart väder .. vilket betyder sol, vilket betyder värme, vilket betyder att jag ser ut som en prickikorv :o haha, jodå det är sant mina fräknar syns  och ibland tycker jag det är så otroligt fult när jag har fräknar !  men vissat tycke...

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards