Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Josefin - 4 mars 2011 21:25

okej ska berätta lite hur jag tänkt,

jag orkar inte ändra utseendet på bloggen  :d

jag ska inte försöka skriva små värdelösa grejer i bloggen, utan jag kommer mer lägga tid på dom lite mer..

det kommer bli lite mer av mina skisser och teckningar, mina nageldesigner, bilder, om mig själv såklart och mitt liv.. det kommer bli LITE MER AV ALLT och ingenting.. och som sagt, om det är någonting ni skulle vilja ha mer i bloggen eller nått annat så får ni skriva det till mig antingen som kommentar eller fråga :)

IDAG GICK JAG OMKRING MED SOCKARNA I SNÖN, myysigt säger jag bara ;)

blir och bocka av det !

men jag tror inte jag bloggar på hela helgen, så vi ses på måndag.. ha en bra fredag och en otroligt bra helg ! pusshej ♥

Av Josefin - 4 mars 2011 20:12

okej, jag ska ändra lite på bloggen, mer intressantare läsning och massa bilder, lite om mina hobbys, lite mode, för jag gillar ju faktikst det..

aja så var redo att till veckan kommer ett nytt jag och en ny blogg.. men jag kommer absolut inte skriva dikter och sånt !

pusshej, nu ska jag styla bloggen lite ;)

Av Josefin - 4 mars 2011 19:19

okej, jag såg i omröstningen att ni ville läsa om bloggarens liv lite mer, och jag kanske inte har förklarat om mitt liv så mycket... jag ber om ursäkt för det, men jag har kanske inte haft det så bra vissa år och därför har jag lagt undan detta att berätta om direkt detdär som jag måste leva med varje dag..   

men jag kommer skriva lite smått om mig själv mer och mitt liv lite mer också så ni kommer gilla bloggen lite mer :)

aja, skriver kanske ett inlägg senare antagligen :)

pusshej !♥

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards