Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Josefin - 1 mars 2011 22:20

hej alla bloggläsare !

känns som jag skrivit dåliga inlägg nu det sista ? :/

men eftersom det är en ny månad ska det bli ändring på det !

därför har jag en omrösting, om vad NI gillar att läsa i bloggar.. skulle bli tacksam ifall ni klickade på det ni helst vill läsa i en blogg   

 lite mer om idag 

idag har jag inte gjort så mycket, har mer vart en slappar dag precis som igår..

har lyssnat lite på musik, ätit god mat och tagit det helt lugnt.. jävligt soft   

imorgon..

ska jag kanske vara med någon kompis ..  hoppas det iallafall, för har kännt mig lite rastlös denna veckan !

torsdag

ÖVERBY !    

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 skriver ett inlägg imorgon.. men vad jag ska skriva säger jag inte   det får ni se imorn... kram !♥

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards