Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Josefin - 10 februari 2011 18:17

igår kväll, när jag låg där i sängen och tittade upp i taket kände jag mig ledsen.

ledsen över allting som var negativt i livet.. sånt som förändrat mitt liv.

jag trodde jag seriöst skulle gråta för ingeting egentligen.. finns inget att göra åt det som hänt, och det går absolut inte att ändra..

 

men idag var det en väldigt flum skoldag... fanns typ inga klassrum att ha lektion i för att niorna hade nationella prov..

 

sen på svenskan hade vi vikarie så blev inget prov..

istället så låtsades läraren vara elev så fick lukas stå och låtsas vara lärare..

orkar inte direkt förklara hela historien, men det gick lite överstyr och tillslut var det inte roligt.. skratten var inte direkt äkta tillslut så var nästan redo att gå ut från klassrummet..

men jag gick inte ut..

men fu

 

sen när jag skulle hem kunde jag fått sjuts men jag gick hellre.. även fast snön bara fall...

jag satte mig ner i snön och bara grät typ... även fast bara för nån timma sen skrattat så jag höll på att dö... men fu vilken jävla torsdag....

 

asså egentligen vill jag skriva ett inlägg i bloggen om mig själv lite mer men jag tror jag skipppar det.. liksom isf fixar jag en blogg då jag är anonym för liksom vill inte att alla ska vetat men vill fan släppa ut mig det ! fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu fu

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

spgnjioGIALHPnlhrnjlsrinhrnyhkriuhnrkjltshnorjth

något random bara... e vell lite sur..

men din jävel stå inte där bara kyss mig ! haha.. :)

du fattar ingeting du är så patetisk.. *host* fin *host*

aaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppppppaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaa

ggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooddddddd
dddddddaaaaaaaaaa

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

jag börjar med ett försiktigt... hej ! haha.. lol

skriver typ allting som e random.. men vafan vem vill inte skriva av sig ?

oj vad jag svär...   hahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaa

så nu ska jag sova lite... nej inte direkt ska kolla lite bloggar min favoritblogg just nu ! elinos.bloggplatsen.se      orkade inte länka så det blev såhär..

hejdå så länge alla  .. komintepånååt..

 

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards