Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Rubrik saknas

Av Josefin - 15 februari 2011 18:01

tjo, har haft svenska prov idag.. skulle faktikst haft det i torsdags ! men nee då säger vår vikarie att det inte fanns något prov på johans skrivbord (lärarn) men det gjorde det visst ! så det gick ju awesooome på provet idag   

aja kunde vell inte svara på två fråger.. och jag skrev nog fel på det mesta ! :o

men vafan alla kugga nog det var vell abra p.g.a att alla blev så förvånade att det var idag nudå.. fast jag hade tänkt lite före och fattade att provet var idag.. men blev inte värst nöjd.. inte idag, inte just idag bara ..


tycker vissa lärare är äckliga ? :o lite perversa ?

sådär pedofilaktigt haha ;o nej nu kanske jag överdrev men ...

ååhh ryyyyyseer !

tänker inte berätta nått, och jag har pratat med mina föräldrar om det så tro inte att jag inte säger vad jag tycker och känner för mina föräldrar ! för det gör jag :)

så jag skippar att berätta det..


och så hade vi haft gympa, och jag var äcklad av en viss grej så gick ut ifrån gympasalen i fotbollsstrumper kortbyxor och ett rosa linne .. med ett jätteknäppt face ! och då står dendär snyggingen där ute och jag bara .. jävlar   

aja hoppas han inte såg mig haha, aja hoppas ni har haft en bra dag jämnfört med mig som skrattat hela dagen ! ångrat ohja.. men jag stör mig bara på en grej.. och det är så otroligt jobbigt !


men aja hejdå !  jag har inte vart mig själv idag jag ville inte fjolla mig så mycket idag.. så nu ska jag inte snacka direkt med dig eftersom du ska stalka mig så fort jag sagt en grej till dig eller sagt något roligt så ska du sen följa efter mig ! :dddd

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 16 maj 2011 21:33

men hallå, har ni inte fattat än att jag har bytt blogg ?   gå in på  jilsson.devote.se om ni vill höra mer från mig ! :D ...

Av Josefin - 19 mars 2011 13:42

gör dag grejen (eller vad man ska kallat !)    på devote.. kolla in bloggen.. http://jilsson.devote.se/ ...

Av Josefin - 17 mars 2011 20:15

låten som passar mig idag.. ♥

Av Josefin - 16 mars 2011 21:24

hej, ni som vill veta lite mer om mig kolla in bloggen på devote har skrivit massor.. tänkte göra ett inlägg här men jag orkar inte ! vi ses ♥ ...

Av Josefin - 15 mars 2011 13:12

vilket underbart väder .. vilket betyder sol, vilket betyder värme, vilket betyder att jag ser ut som en prickikorv :o haha, jodå det är sant mina fräknar syns  och ibland tycker jag det är så otroligt fult när jag har fräknar !  men vissat tycke...

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards