Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

jämför dig inte med andra, du vet ju inte om den du jämför dig med, vill vara precis dig ..

Av Josefin - 21 februari 2011 17:20

läs rubriken... 

sara är 14 år... hon älskar idrott, hon verkligen älskar idrott .. fast det värsta hon vet är i omklädningsrummet, hon ser hur de andra tjejerna kollar "tjejen med inga tuttar" "tjejen som inte fyller ut sin bh" hon vet att de andra tjejerna viskar när hon tar av sig sin tröja. innombords gör det ont i sara men hon försöker dölja sin smärta. hon vill vara som en av dom populäraste tjejerna, nämligen, ella. ella har kurvor och alla killar tycker hon är så otroligt snygg, jämfört med sara. men ella vill vara som sara, hon tycker sara har det vackraste håret i världen och skulle göra allt för att ha detdär gyllenblonda håret, när hon själv har blekt sönder sitt hår.

och så har vi malin, malin hatar när de ska iväg till nått badhus.. hon tycker hon är fet, alla andra tjejer har perfekt platta magar enligt henne, jämnfört med hennes som bara hänger.. men henrik tycker att malin är otroligt fin, för hennes ögon glimmrar. men henrik vet att han inte kommer få henne, han är så otroligt kort han når nästan inte upp till tamburmargonen där hemma. alla killar hackar på han för att han är så kort, när egentligen hampus som hackar på han, vill vara precis han för att han är sig själv och inte försöker vara någon annan. medans henrik vill vara som hampus för han är lång, och alla tjejer "dreglar" över han. och markus hatar att duscha efter gympan, han tycker han har för liten kuk. när egentligen ingen kille bryr sig, men det tror markus så han skippar att duscha och blir mobbad för det istället ?


OKEJ, detta var bara en random skriven grej.. men något kanske ni känner igen er själva med ? så tänk aldrig att ni är värdelösa eller nått sånt, för att någon, just precis NÅGON vill faktiskt vara precis som du !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 16 maj 2011 21:33

men hallå, har ni inte fattat än att jag har bytt blogg ?   gå in på  jilsson.devote.se om ni vill höra mer från mig ! :D ...

Av Josefin - 19 mars 2011 13:42

gör dag grejen (eller vad man ska kallat !)    på devote.. kolla in bloggen.. http://jilsson.devote.se/ ...

Av Josefin - 17 mars 2011 20:15

låten som passar mig idag.. ♥

Av Josefin - 16 mars 2011 21:24

hej, ni som vill veta lite mer om mig kolla in bloggen på devote har skrivit massor.. tänkte göra ett inlägg här men jag orkar inte ! vi ses ♥ ...

Av Josefin - 15 mars 2011 13:12

vilket underbart väder .. vilket betyder sol, vilket betyder värme, vilket betyder att jag ser ut som en prickikorv :o haha, jodå det är sant mina fräknar syns  och ibland tycker jag det är så otroligt fult när jag har fräknar !  men vissat tycke...

Presentation


mitt liv som en helt "normal" tonårstjej ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar du att läsa i en blogg ?
 mode
 vardag
 massa bilder
 dikter och fina texter och sånt..
 hobby
 om bloggarens liv
 hemskheter
 musik
 annat, skriv isåfall till mig vad ni vill läsa i en blogg :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards